پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182728
چهارمحال و بختياري در آستانه تبديل شدن به قطب صنعتي
تاریخ انتشار : 1394/06/08 18:11:34
نمایش : 1408
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در دو سال اخير پروژه هاي متعدد صنعتي، کشاورزي و ... در چهار محال و بختياري افتتاح شد که استان را تبديل به يک کارگاه بزرگ کرده است .
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار جهانبين نيوز، قاسم سليماني اظهار داشت: متاسفانه در مسئله آب اين استان همچنان بي‌قانوني مي‌شود، و لازم است رسيدگي بيشتري در اين خصوص صورت گيرد.

وي تعامل و همراهي مسئولان استان و اقشار مختلف مردم با يکديگر را امري بسيار خوب دانست و گفت: با همکاري و هم دلي بين مسئولين و مردم مي شود هرچه سريعتر به اهداف که همان توسعه استان است رسيد.

سليماني با اشاره به انتخابات نمايندگان مجلس اظهار داشت: چنانچه وزير کشور انتخابات را در شهرستان هاي لردگان، فارسان، کيار و کوهرنگ به صورت رايانه اي برگزار کند بسياري از مشکلات حل خواهد شد.

سليماني با اشاره به اينکه ،مسئله آب و بي قانوني استان هاي هم جوار يک معضل شده بيان داشت: متاسفانه در مسئله آب استان چهارمحال و بختياري همچنان بي‌قانوني مي‌شود که از وزير کشور درخواست داريم با توجه به اينکه استانداران زير نظر وزارت کشور هستند جلسه‌اي با حضور استاندار اصفهان و چهارمحال و بختياري برگزار و راه حل قانوني، کارشناسي و منطقي براي حل مشکلات آب ارائه شود.

وي همچنين بر بيان نقاط ضعف و قوت اقدامات دولت توسط مسئولان و نمايندگان تاکيد کرد و افزود: همان گونه که نمايندگان نقاط ضعف را بيان مي‌کنند انتظار است که نقاط قوت اقدامات انجام شده را نيز بيان کنند چرا که در طول دو سال گذشته کارهاي بسيار انجام شده است.

استاندار چهارمحال و بختياري به رشد ۱۵۰ درصدي ايجاد کار و اشتغال نسبت به دو سال قبل از روي کار آمدن دولت يازدهم اشاره و بيان داشت : طي دو سال گذشته ۵۲۸ طرح افتتاح و کلنگ زني شد و براي بيش از دو هزار نفر نيز در استان اشتغال ايجاد شد.

سليماني ، با بيان اينکه استان چهارمحال و بختياري طي دو سال گذشته به کارگاه بزرگ عمراني و توليدي تبديل شد گفت: در زمينه گاز رساني، کشاورزي و عمران و جاده در استان انقلاب عظيمي ايجاد شده است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html